Skab værdi med en upartisk organisationsrådgiver
I en driftig virksomhed eller organisation oplever medarbejderne ofte forandringer på grund af fusioner, organisationsændringer eller nye vækstmål. Mange kommer i klemme i overgangen fra det kendte til det nye, og kan føle sig frustrerede og stressede.
En ekstern organisationsrådgiver hjælper med at håndtere nye tiltag og ændringer på arbejdspladsen, så de bliver så smertefrie som mulige. Med min hjælp kan I således skabe et fælles fundament for kommende eller igangværende forandringsprocesser, som sikrer motiverede og engagerede medarbejdere nu og fremover.
Rådgivningen fungerer ved, at jeg bliver tilknyttet jeres arbejdsplads i en aftalt periode, hvor jeg, sammen med jer, sikrer at alle medarbejdere kommer godt og helskindet igennem processen. Målet er, at de er trygge undervejs, at de bliver inddraget på passende vis samt at de udfolder deres fulde potentiale, når processen er tilvejebragt.
I forandringsprocesser er der meget på spil for den enkelte medarbejder.
Jeg fokuserer på, at den enkelte bliver lyttet til, anerkendt og inddraget i processen. Det er nøglen til et godt forløb.
Din objektive organisationsrådgiver
Som upartisk og objektiv organisationsrådgiver bistår jeg ledelsen med en given forandring. Min tilgang er tillid, respekt og anerkendelse, og målet er holdbare løsninger og glade medarbejdere.
Jeg kan hjælpe uanset om I står over for en ny forandring, der skal implementeres, eller om I er midt i en forandring, som i har brug for en sparing til.
Du er altid velkommen til at kontakte mig for en uforpligtende vurdering af netop din situation.
Hvert forløb er unikt og tilretteslægges individuelt
Jeg brænder for at få hjerteenergien i spil. At se den enkelte medarbejder, at give plads og ikke tage nogen for givet.
Det tager ofte lang tid for medarbejderne at finde den rette hylde efter en forandringsproces, og derfor kan det være en god ide at tage noget af det gamle med over i det nye. En passionsafklaring med hensyn til jobindhold er et muligt redskab for at hjælpe den enkelte til rette og hermed yde bedst muligt i virksomheden.
Der er mange veje at gå. Dialog, individuelle samtaler, gruppesamtaler, temadag og workshop er grundlæggende metoder. Mediation i grupper eller individuel mediation er også mulige redskaber.